wtorek, 10 lipca 2012

Ekobiegi debiut - 10km

W ostatnią sobotę czerwca na warszawskim Targówku w Lasku Bródnowskim odbyły się zawody Ekobieg "Rozpoczęcie lata" na 10km. Był to mój debiut na tym dystansie. Zawody były dopiero od 14 a już od wczesnych godzin porannych słońce ostro paliło. Podobno w czasie biegu było ponad 30stopni. Więc super warunki wybrałem sobie na debiut. Mimo że trasa częściowo biegła przez osłonięte przed słońcem alejki to jednak część start/meta i jedna z dłuższych prostych przy parkingach nie były w ogóle osłonięte. Było to dziwne i niekorzystne uczucie kiedy wybiegało się z chłodniejszego lasu na rozgrzany chodnik.

Zawody były bardzo dobrze zorganizowane. Nie było zwykłej opłaty startowej jak to w dużej większość biegów (opłata pieniężna) tylko tutaj organizatorzy postawili na ekologię i opłatą było 5 puszek. Nie trzeba było płacić min. 20-30 zł za 10km tylko można było wystartować można powiedzieć za darmo.
Po biegu na każdego czekała zupa i butelka wody a na zakończeniu nagrody. Udało mi się wylosować jedna z pierwszych nagród - koszulkę.


Debiut uważam za udany pomimo bardzo ciężkich warunków pogodowych.
Wykonałem jeden ze swoich celi biegowych jakim było wystartowanie w zawodach na 10km.
Mój czas to 56:24. Jest co poprawiać więc trzymajcie kciuki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz