niedziela, 19 maja 2013

Pierwszy raz !

Wczoraj pierwszy raz wystartowałem w Parkrun Warszawa na 5km w parku Skaryszewskim.
(dokładne informacje dotyczące tej imprezy znajdziecie tu)











 Park Skaryszewski to idealne miejsce na tego typu imprez, pierwszy raz tam biegłem i od razu mi się spodobało.
Dwa i pół kółka dookoła całego parku bardzo szeroką alejką, obok dwa jeziorka, pięknie rozkwitająca zieleń, miejscami w pełnym słońcu ale to nic nie szkodzi.
Trasa płaska, idealna do bicia rekordów, przykładem na to jest mój wczorajszy start poprawienie życiówki o 10sekund do 21:54 bez specjalnych treningów. Cała impreza jak już wspominałem jest darmowa organizatorzy to wolontariusze, którym może być każdy z nas wystarczy zgłosić się na stronie parkrun.
Ciekawym pomysłem są tokeny z kodem kreskowym i miejscem, plus kod zawodnika i w ciągu sekundy nasz wynik trafia do systemu parkruna. Na tę imprezę zapisujemy się raz dostajemy swój własny kod zawodnika i możemy biec. Imprezy odbywają się w każdą sobotę w parku Skaryszewskim.
Do zobaczenia za tydzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz